فراخوان جذب سرمایه گذار در مجتمع بندری انزلی

فراخوان جذب سرمایه گذار در مجتمع بندری انزلی

فراخوان شناسایی و جذب سرمایه گذار برای احداث و بهره برداری از مخازن روغن خام خوراکی و احداث مجتمع گردشگری دریایی در مجتمع بندری انزلی.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از PMO؛ مجتبی نظری از اعلام فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای احداث و بهره برداری از مخازن روغن خام خوراکی و احداث مجتمع گردشگری دریایی در مجتمع بندری انزلی خبر داد و گفت: این اداره کل در نظر دارد به‌منظور احداث و بهره برداری از مخازن روغن خام خوراکی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و همچنین احداث مجتمع گردشگری دریایی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع پهنه آبی و ۲۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع خشکی را پس از انجام فراخوان و شناسایی شرکت‌های متقاضی و ارزیابی توان انجام کار مطابق معیارهای تعیین شده و ضوابط و فرآیندهای جذب سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی به سرمایه‌گذار منتخب واگذار نماید.

وی افزود: دو پروژه ذکر شده در قالب قراردادهای BOT خواهند بود.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خاطرنشان کرد: اداره امور اقتصادی و مناطق این اداره کل در ماه جاری از طریق انجام فراخوان و شناسایی شرکت‌های متقاضی و ارزیابی توان انجام کار نسبت به انتخاب سرمایه‌گذار مناسب جهت احداث و بهره برداری از سیلوی غلات اقدام کرد.

نظری ادامه‌داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع به سرمایه‌گذار واگذار خواهد شد و اکنون نیز در حال طی نمودن فرایند انعقاد قرارداد است.

لازم به ذکر است، اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ابتدای سال ۱۴۰۲ موفق به عقد دو تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و همچنین احداث مجتمع ساخت و تعمیرات انواع شناورها در زمینی به مساحت ۶ هکتار نیز اقدام کرده است.

انتهای پیام/

بازنشر مرین‌پرس به نقل از گفتمان دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمادگی ایران برای توسعه خط کشتیرانی بین بندر امیرآباد و بندر ترکمن باشی

پ بهمن 26 , 1402
موسی پور گفت: آمادگی کامل داریم تا جهت تقویت تبادل کالا بین بنادر امیرآباد ایران و ترکمن باشی کشور ترکمنستان خط منظم کشتیرانی راه اندازی شود.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، محمدعلی موسی پور روز پنجشنبه که میزبان هیات تجاری از ترکمنستان در بندر امیرآباد واقع در شرق […]

همچنین بخوانید: