بررسی میدانی عوامل ایستایی عدم استفاده از کریدور شمال- جنوب

اینکه پس از ۲۲ سال هنوز نتوانسته ایم این ظرفیت را و تسهیلات لازم را برای بهره‌مندی کشورهای ذی‌نفع در کریدور شمال-جنوب فراهم کنیم جای سوال دارد وی افزود: اینکه…

اینکه پس از ۲۲ سال هنوز نتوانسته ایم این ظرفیت را و تسهیلات لازم را برای بهره‌مندی کشورهای ذی‌نفع در کریدور شمال-جنوب فراهم کنیم جای سوال دارد

وی افزود: اینکه پس از ۲۲ سال هنوز نتوانسته ایم این ظرفیت را و تسهیلات لازم را برای بهره‌مندی کشورهای ذی‌نفع در کریدور شمال-جنوب فراهم کنیم جای سوال دارد.

پل مه افزود: بخشی از نقص‌ها در این حوزه به مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی کشور برمی‌گردد که خوشبختانه اصلاح ساختارهای حاکمیتی برای تسهیل در ترانزیت انجام شده است.

وی گفت: بخش خصوصی برای آنکه بتواند ظرفیت های موجود را بالفعل کند، مولفه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری، مدیریت و اجرایی عملیاتی شده است.

پل مه خاطر نشان کرد: انتظار داریم ارتباط بهینه ای بین بخش های خصوصی و دولتی سایر کشور داشته باشیم و شاهد سرمایه‌گذاری و هم افزایی باشیم.

توجه ویژه رییس جمهوری برای اصلاح حاکمیتی برای تسریع ترانزیت است که یکی از محوری‌ترین موضوعات کریدور شمال جنوب همین موضوع ترانزیت است

وی تاکید کرد: توجه ویژه رییس جمهوری برای اصلاح حاکمیتی برای تسریع ترانزیت است که یکی از محوری‌ترین موضوعات کریدور شمال جنوب همین موضوع ترانزیت است. در این کریدور بخش خصوصی هم فعال بوده و ورود همه جانبه در حوزه مدیریت و سرمایه گذاری داشته است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تحلیل بازار

بازدید: 105

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *