به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم

به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم




تین نیوز


مدیر عامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز ساخت کشتی 3500 تنی در مازندران گفت: به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم که تعداد شناورها را ۳۰ درصد افزایش دادیم و امیدواریم با تحویل شناورها، هر سال دو فروند شناور به مجموعه افزوده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم که تعداد شناورها را ۳۰ درصد افزایش دادیم و امیدواریم با تحویل شناورها، هر سال دو فروند شناور به مجموعه افزوده شود.

وی افزود: امروز خط تولید ساخت شناور در کلاس خزر افتتاح شد و دانش فنی در صدرا بومی شد و می‌تواند به سرعت ساخت شناورها کمک کند.

به گفته مدرس، البته بخشی از تجهیزات شناور وارداتی است اما مهم دانشی است که در اختیار متخصصان‌ و مهندسان و مدیران این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: تجارت منطقه خزر توسعه خواهد یافت و به نظر می‌رسد که قدرت اول کشتیرانی، جمهوری اسلامی ایران است. 

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: جمعیت پویا به سواحل هدایت شوند

چ بهمن 18 , 1402
بندرعباس – مرین‌پرس – نماینده ولی فقیه در هرمزگان، تغییر نگاه مسئولان و مردم نسبت به اقتصاد دریا و فرهنگ‌سازی در این حوزه را امری ضروری دانست و گفت: جمعیت پویا باید به سمت سواحل استان و کشور هدایت شوند. منبع

همچنین بخوانید: