اقدامات توسعه‌ای سازمان بنادر در چابهار قابل قبول است/ رشد سرویس‌های ترانزیتی از بنادر چین، غرب هند و جبل علی امارات به بندر شهید بهشتی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، احمد وحیدی در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از زیر ساخت‌ها و فعالیت های بازرگانی بندر شهید بهشتی، اظهار کرد: بندر راهبردی چابهار، به عنوان بندر متصل به آب های اقیانوس هند و آب‌های آزاد، برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی کشور بسیار مهم و حیاتی است.

عضو کابینه دولت سیزدهم در این بازدید که استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی نیز وی را همراهی می‌کردند، گفت: با توسعه زیرساخت‌ها در بندر شهید بهشتی شاهد  سرویس‌های منظم حمل کانتینری مستقیم از بنادر چین، غرب هند و جبل علی امارات به بندر چابهار و بالعکس با همکاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فعالین تجاری هستیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم برای ارتقای ظرفیت‌های تجاری و ترانزیتی بنادر چابهار، خاطر نشان کرد: تلاش های سازمان بنادر و دریانوردی بنادر موجب شده تا محوطه های بندری مملو از کالا باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با استفاده از حوزه پسکرانه و ایجاد ظرفیت های دیگری در این بندر، شاهد توسعه و رونق بندر چابهار در مقیاس بزرگتری خواهیم بود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ردیف بودجه ساخت پل "خلیج فارس" تقویت می‌ شود

پ دی 28 , 1402
در جلسه دبیر شورایعالی مناطق آزاد با معاون اول رئیس جمهور مقرر شد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، ردیف بودجه احداث پل خلیج فارس در سال ۱۴۰۳ را تقویت کند. در جلسه دبیر شورای عالی مناطق آزاد با محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در خصوص تقویت بودجه ساخت […]

همچنین بخوانید: