افزایش ۱۱۵ درصدی کشف سوخت قاچاق توسط مرزبانی استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از افزایش ۱۱۵ درصدی میزان کشفیات سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت: در ۹ ماه امسال میزان کشفیات قاچاق توسط مأموران مرزبانی استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۱۱۵ درصدی کشف سوخت قاچاق توسط مرزبانی استان بوشهر

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از تقویت ناوگان دریایی مرزبانی استان  خبر داد و اظهار داشت: در دو مرحله شناور جدید و پیشرفته به ناوگان مرزبانی استان بوشهر الحاق یافته است.

وی شناور الحاقی به ناوگان مرزبانی استان بوشهر را نیمه سنگین و سبک دانست و تصریح کرد: اکنون این مرزبانی می‌تواند در همه اعماق دریایی خلیج‌فارس و گستره آبی استان بوشهر گشت‌زنی کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر، پایداری امنیت در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: خلیج‌فارس به ویژه مرز دریایی استان بوشهر از امنیت مطلوب و پایداری برخوردار است و به‌صورت شبانه‌روزی مرزبانان در دریا گشت‌زنی می‌کنند.

سرهنگ شرفی با اشاره به توقیف ۱۲۵ شناور حامل کالای قاچاق توسط مأموران مرزبانی استان بوشهر گفت: ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق در ۹ ماه امسال ۹۲۷ میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی از کشف ۵۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس خبر داد و تصریح کرد: در ۹ ماه سال گذشته ۲۴۷ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در استان بوشهر کشف شد و امسال در این مدت میزان کشفیات گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان توسط مأموران مرزبانی به ۵۳۳ هزار لیتر رسیده است.

شرفی با بیان اینکه میزان کشفیات سوخت قاچاق در ۹ ماه امسال ۱۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است خاطرنشان کرد: میزان جریمه محکومیت‌های قاچاقچیان که توسط دستگاه قضا استان بوشهر صادر شده ۱۵۸ میلیارد تومان است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان وارد بندرعباس شد

ش دی 23 , 1402
به گزارش خبرگزاری مهر، ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی کشور پاکستان متشکل از ۲ فروند ناو رزمی، با هدف گسترش روابط دوستانه و ارتقای سطح تعاملات آموزشی بین نیروی دریایی ۲ کشور و همچنین پیغام صلح، دوستی و افزایش روابط در منطقه، وارد آبهای جمهوری اسلامی ایران شد و […]

همچنین بخوانید: