حمایت صندوق توسعه صنایع دریایی از پروژه های استان مازندران

حمایت صندوق توسعه صنایع دریایی از پروژه های استان مازندران

حمایت صندوق توسعه صنایع دریایی از پروژه های استان مازندران

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا،سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به اتفاق کارشناسان و متخصصان حوزه اقتصاد دریایی روز سه شنبه در صندوق توسعه صنایع دریایی حضور پیدا کرد.

در این نشست مقرر شد؛ با محوریت اداره کل صمت استان مازندران، اهمیت و معرفی صندوق برای تجار، صادر کنندگان و مدیران اقتصادی به خصوص بخش خصوصی در اولویت قرار گیرد و تعداد پرو‌ژه های توسعه ای و ضمانت اقتصادی افزایش یابد.

مقام عالی دولت در مازندران از این صندوق خواست تا پروژه های مطالعه شده و عملیاتی زود بازده را در بازه زمانی کوتاه اجرایی کند و استان مازندران نیز آمادگی ایجاد حوزه های وسیع گمرکات، کشتی سازی، صید ماهیان و کمک به صیادان، حمل و نقل کالاها را دارد.

محمدساعد محمودی، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی از سپردن طرح مطالعاتی مازندران به دانشگاه ها استقبال کرد و آن را از درایت و تدبیر استاندار دانست.

در این نشست که در محل صندوق برگزار شد مقرر گردید طرح های نیمه تمام با موضوع دریا در دستور کار عاجل قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

چ دی 13 , 1402
دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو با صدور پیامی میلاد باسعادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و سالروز شهادت سردار دلها سپهد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت. به گزارش حوزه ارتباطات و امور بینن الملل مجتمع […]

همچنین بخوانید: