بازدید مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر از بندر خرمشهر/ نقش تاثیرگذار فاوا در تداوم خدمات دریایی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سعید خورسندی پس از بازدید از بندر خرمشهر در دیدار با مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان این مطلب گفت: مراقبت از داده‌ها با ایجاد بسترهای مراقبت‌آمیز، کمک برای استمرار خدمات به منظور توسعه اقتصادی و همچنین ایجاد اطمینان جهت انجام سرمایه‌گذاری و خدمات از اقدامات مهم فاوا است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه فاوا باید همواره در حال آمادگی برای مقابله با هر خطری باشند ، خاطر نشان کرد:  ما در سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به این مساله حساس هستیم و همیشه آمادگی و توان مقابله با هر نوع خرابکاری را در میان نیروها به روز می‌کنیم.

بنا بر این گزارش، مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز در این دیدارگفت: در دورانی که فناوری اطلاعات و ارتباطات با کسب و کارها آمیخته شده و تفکیک آنها امکان پذیر نیست، نقش فاوا در تداوم خدمات به ویژه در صنعت بزرگ دریایی غیر قابل انکار است.

علی عسکری با اشاره به اهمیت فاوا در ارتقا فعالیت بنادر، اظهار داشت: در دورانی که فناوری اطلاعات و ارتباطات با کسب و کارها آمیخته شده و تفکیک آنها امکان پذیر نیست، نقش فاوا در تداوم خدمات به ویژه در صنعت بزرگ دریایی غیر قابل انکار است.

وی عنوان کرد: فناوری اطلاعات باعث کاهش زمان ارائه خدمات، افزایش بهره وری، کاهش تردد به بنادر، شفافیت خدمات، کنترل و پایش مکانیزه فرایندها و … می گردد که در سالهای اخیر اقدامات مناسبی در سطح سازمان بنادر و دریانوردی انجام گرفته است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر ضرورت لایروبی اروند‌رود، گفت: ایجاد ترافیک دریایی و تردد کشتی‌های سایز بزرگ موجب رونق بندر و منطقه می‌شود که باید با یک همت همگانی به سرانجام برسد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موفقیت های ما در میادین نبرد متکی بر نماز و قدرت الهی است

چ آذر 8 , 1402
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی در اختتامیه همایش سراسری نماز نیروی دریایی سپاه ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: خدا رو شاکرم که در ایام فاطمیه توفیق پیدا کردم که در قالب همایش نماز در بین دریادلان غیور و دلاور نیروی دریایی سپاه حضور پیدا کنم. نماز مهمترین […]

همچنین بخوانید: