قدرت برتر در خلیج فارس با جمهوری اسلامی است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی توانمند است و این توانمندی داریم که پایگاه‌های دشمن را در هزاران کیلومتر دور تر از مرزها مورد هدف و تعقیب قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان زیراهی پنجشنبه‌شب در مراسم سی و ششمین یادواره شهدای خلیج فارس در روستای بحیری اظهار داشت: ما در ۲ قرن گذشته در هر جنگی بوده به نحوی شکست خوردیم و قسمتی از کشورمان را از دست دادیم بدلیل اینکه حاکمان ما در آن زمان نالایق بودیم.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت مجاهدت و دلاور مردی مردم این مرز بوم در جنگ تحمیلی یک وجب خاک از دست ندادیم علی رغم اینکه مورد حمایت غرب و شرق بودند.

زیراهی بیان کرد: اواخر جنگ بعد از عملیات کربلای ۵ مشاور رئیس جمهور آمریکا گفت اگر بخواهیم جنگ خاتمه دهیم باید از صدور نفت ایران جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: نفت به حداقل ترین قیمت رسید و خودشان هم وارد درگیری در خلیج فارس شدند و سال ۶۶ هجوم عراقی‌ها آمریکا یی ها در خلیج فارس افزایش یافت.

زیراهی بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی توانمند است و این توانمندی داریم که پایگاه‌های دشمن را در هزاران کیلومتر دور تر از مرزها مورد هدف و تعقیب قرار دهیم.

وی گفت: امروز قدرت برتر در خلیج فارس با جمهوری اسلامی است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ابقاء دو ساله‌‌ی دو تن از اعضای هیئت مدیره ایزوایکو – ایزوایکو

پ مهر 13 , 1402
دکتر سلمان ضربی نایب رئیس هیئت مدیره و دکتر ابراهیم شیخ از اعضای هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران  به مدت دو سال، ابقاء شدند. به گزارش ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، به‌ موجب تصمیم اتخاذ شده از […]

همچنین بخوانید: