امروز در بخشی از دنیا جنگ آنها جنگ علیه قرآن است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حمزه علی کاویانی ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه رزمایش قرآنی وحدت نداجا در منطقه یکم امامت بندرعباس، بیان داشت: هنر امام خمینی ره این بود که قرآن را با اندیشه جوانان پیوند زد و در برابر نظام سلطه ایستاد.

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم در نظام سلطه نشانگر قدرت قرآن است، اظهارداشت: امام خمینی ره، انقلاب را با قرآن آغاز کرد و علیرغم میل دشمنان در انقلاب پیروز شد و در جنگ نیز به مدد قرآن، ما را به پیروزی رساند.

امیر دریادار کاویانی خاطرنشان کرد: ما با دستان خالی در جنگ، بر نظام سلطه پیروز شدیم و این اوج قدرت قرآن کریم بود. ما در جنگ با معنویت، تمسک به قرآن کریم و توسل به ائمه علیهم السلام پیروز شدیم.

به گفته جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناوشکن جماران با پیام قرآنی و با یاد خدای تعالی علیرغم میل دشمنان، به دریا رفت. قرآن کریم پاسخگوی همه هجمه ها است و امروز، پیاده روی با شکوه اربعین، تجلی قدرت قرآن است و زبان مشترک ما مسلمانان با قرآن است.

وی افزود: ما با همدلی و وحدت، بر نظام سلطه غلبه خواهیم کرد. حقاً در این مدت تلاش‌های زیادی در نیروی دریایی در حوزه قرآن کریم و مباحث فرهنگی صورت گرفته است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرورت توسعه صنعت بازیافت کشتی در کشور

پ مهر 13 , 1402
ضرورت توسعه صنعت بازیافت کشتی در کشور میلاد پاشازاده کد خبر : 2133 ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ باتوجه به حجم بالای کشتی های فرسوده و سپری شدن عمر مفید آنها، توسعه صنعت بازیافت کشتی در کشور به امری ضروری تبدیل شده است. منبع

همچنین بخوانید: