افزایش ۱۷۷ درصدی تخلیه و بارگیری در بنادر آبادان طی پنج ماه گذشته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، کامبیز مالکی زاده در خصوص آخرین ارقام مربوط به تخلیه و بارگیری بنادر آبادان اظهار کرد: بر اساس گزارش سامانه آمار سازمان بنادر و دریانوردی، عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر سه گانه آبادان در مدت پنج ماه سال جاری  رشد ۱۷۷ درصدی نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته داشته است.

 

وی اضافه کرد : از ابتدای فروردین تا پایان  مرداد ماه سال جاری  ۳۰  هزار و ۱۶۷  تن کالای غیر نفتی در بنادر سه گانه آبادان تخلیه و بارگیری شده که این فعالیت، رشد ۱۶۶ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری را به دنبال داشته است.

 

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با بیان اینکه صادرات و واردات در بندر آبادان با کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کویت و امارات انجام گرفته است گفت : در پنج ماه گذشته سال ۱۴۰۲ ، مصالح ساختمانی ، کالاهای تجاری ،علوفه دام، لوازم یدکی ، آبزیان  و مواد غذایی از جمله کالاهای تخلیه و بارگیری شده در بنادر آبادان بود.

 

پایان پیام/

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت ۵۰ درصدی مطالعه جانمایی بندر جدید لنگه

ی شهریور 26 , 1402
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی سالاری با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی مطالعه امکان‌سنجی و جانمایی بندر جدید لنگه، اظهار کرد: اراضی در نظر گرفته شده برای بندر جدید لنگه افزون بر ۷۰۰ هکتار است که با عمق آب طبیعی هشت متر و با 2 […]

همچنین بخوانید: