اولین هنرستان دریایی جوار بنادر در هرمزگان راه اندازی می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: اولین هنرستان دریایی جوار سازمان بنادر و دریانوردی در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان راه اندازی می شود.
به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش امروز با حضور در سازمان بنادر و دریانوردی استان ضمن دیدار با مدیرکل و معاونین این سازمان، در خصوص ایجاد اولین هنرستان جوار سازمان بنادر و دریانوردی استان تبادل نظر و تصمیم گیری کردند.

محمدقویدل گفت: به منظور توسعه مهارت های حرفه ای برابر نیازهای شغلی استان و بنا به تاکید استاندار محترم استان در خصوص توسعه فضاهای هنرستانی برابر نیازهای شغلی استان، اولین هنرستان دریایی در بندرعباس راه‌اندازی می شود.

قویدل افزود: این هنرستان جوار با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان راه اندازی خواهد شد که بدین منظور امروز با مدیرکل و معاونین سازمان بنادر و دریانوردی استان دیدار و از نزدیک فضاهای آموزشی آن سازمان مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با پیگیری و همکاری لازم ان شاالله هنرستان مذکور راه اندازی و از مهرماه شروع به فعالیت خواهد کرد.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.farsnews.ir/hormozgan/news/14020519000605

لینک کوتاه: https://seanews.ir/50526

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک میلیون قطعه به ظرفیت ماهیان زینتی هرمزگان اضافه می‌شود

ش مرداد 21 , 1402
بندرعباس – ایرنا – مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه هشت فقره موافقت اصولی جدید ماهیان زینتی در شهرستان‌های استان توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی استان صادر شده است، پیش بینی کرد: با اضافه شدن این مراکز بیش از یک میلیون قطعه به ظرفیت ماهیان زینتی استان […]

همچنین بخوانید: