با توجه به انقباضی بودن بازار، به سمت ورود به بازارهای بینالمللی تغییر رویکرد خواهیم داشت و علاوه بر توسعه بازار، خطوط منظم خود را گسترش می دهیم؛ همانطور که به تازگی خطوط منظمی به مقاصد آمریکای لاتین و لیبی راه اندازی و تقویت شده است.
به گزارش مانا، مهدی شیرخانی دبیر میز تخصصی میز گردشگری دریایی در این نشست با اشاره به اینکه میز تخصصی گردشگری دریایی یک اتاق فکر و یک اتاق عملیات است، گفت: اتاق فکری که مشورت بخش غیردولتی و دولتی را در کنار هم قرار میدهد. او ادامه داد: همچنین چالشهای […]