تاثیر اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در افزایش اشتغال در طرح‌های…

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، اشتغال در طرح‌های بندری استان بوشهر افزایش می‌یابد.

محمد شکیبی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور رونق فعالیت‌های بندری در استان بوشهر صورت گرفته و طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه در دست اجرا است.

وی توسعه سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر را یکی از برنامه‌های مهم و اولویت دار در استان دانست و خاطرنشان کرد: توسعه سرمایه‌گذاری در استان باعث افزایش فرصت‌های شغلی و بهبود وضعیت معیشت ساحل نشینان استان بوشهر می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پیگیری برای صدور سند برای اراضی و املاک فاقد سند بنادر استان بوشهر بیان کرد: این موضوع نقش مهمی در استقبال سرمایه‌گذاران از این پروژه‌ها خواهد داشت.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5842758

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49886

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استفاده غیرقانونی از خدمه در برخی خطوط کشتیرانی جهان

ش تیر 31 , 1402
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ «مایکل گری» تحلیلگر ارشد دریایی طی یادداشتی در سایت ترید‌ویندز در این زمینه  یاد‌آورشد:  اقدامات مشکوک برخی از شرکت‌های تامین نیروی دریانورد در اکثر نقاط جهان به منظور استخدام دریانوردان با کمترین میزان دستمزد بدون منظور کردن مزایای جانبی و رفاهی  موضوعی است که توجه […]

همچنین بخوانید: