امضای تفاهم نامه همکاری میان صندوق توسعه صنایع دریایی و دانشگاه صنایع و معادن

تفاهم نامه همکاری میان صندوق توسعه صنایع دریایی و دانشگاه صنایع و معادن به امضای طرفین رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری میان صندوق توسعه صنایع دریایی و دانشگاه صنایع و معادن

به گزارش مرین‌پرس به نقل از صندوق توسعه صنایع دریایی، در راستای تحقق ماده 25 آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه صنعت، معدن و تجارت و بر اساس مصوبات ابلاغ ریاست جمهور در تصویب نامه شورای عالی صنایع دریایی کشور؛ تفاهم نامه همکاری میان صندوق توسعه صنایع دریایی و دانشگاه صنایع و معادن به امضای طرفین رسید.

تارنمای صندوق توسعه صنایع دریایی نوشت: ارتباط علم و صنعت و توجه به نوآوری و فناوری، جزء اولویت‌های صندوق بوده و سعی شده که ارتباط با مراکز علمی و نیز واحدهای دانش بنیان کشور سرلوحه کارها باشد. از این رو، صندوق توسعه صنایع دریایی همواره برای افزایش سهم اقتصاد دریا در اقتصاد ملی تلاش کرده و مراکز علمی و صنعتی را در این مهم یاری و حمایت می کند و از توسعه برنامه‌های مشترک با آنها بسیاراستقبال کرده و امیدوار است در آینده طرح های مشترک بیشتری را با اینگونه مراکز پیگیری کند.

بر اساس این تفاهم نامه صندوق و دانشگاه صنایع و معادن ضمن توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، صنعتی و اجرایی مرتبط با فعالیتهای دانش بنیان، نوآورانه و فناوری های نوین، در راستای انقلاب صنعتی نسل (4) با اجرای طرح ها و نیز برگزاری دوره های دانشی و مهارتی، برای رفع نیازهای توسعه صنایع دریایی کوشش نمایند.

ماده۲۵ وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است نسبت به استفاده از امکانات و اموال دانشگاه صنایع و معادن (متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت) برای توسعه برنامه های دانش بنیان در بخش صنعت، معدن و تجارت، افزایش سرمایه صندوق های تحت پوشش وزارت صنعت، معدن و تجارت و تقویت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای توسعه فعالیت های بهره وری (به ویژه بازسازی و نوسازی صنایع) و فعالیت های دانش بنیان و نوآورانه برای رفع نیازهای بخش در راستای انقلاب صنعتی نسل (۴)، هوشمندسازی و تربیت متخصصان و مدیران صنعتی و معدنی اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ذخیره‌سازی دو میلیارد قطعه بچه میگو در استخر‌های ساحلی بوشهر

ش تیر 17 , 1402
  عقیل امینی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، یکی از ظرفیت‌های مهم استان را پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو دانست و اظهار داشت: استان بوشهر با تولید بیشترین میگو پرورشی، قطب تولید این محصول در کشور شناخته شده است. وی تولید ۳۸ هزار تن میگو پرورشی […]

همچنین بخوانید: