

تین نیوز
نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی (LPI 2023) برگزار می شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از انجمن کشتیرانی شاخص عملکرد لجستیکی (Logistics Performance Index) که هر دو سال یک بار توسط بانک جهانی منتشر می شود، منعکس کننده توانایی لجستیکی کشورها در سهولت ارائه کالا و خدمات در زمان موردنظر به مشتریان است.
بر اساس این گزارش، به این منظور نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی (LPI 2023) با حضور: مسعود پل مه(دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران)، سبحان نظری(دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی)، مصطفی آیتی (نماینده ایران در کنوانسیون بینالمللیTIR)، مجتبی سلیمانی (مدیرعامل موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران) و بهنام فرامرزیان (مدیر حمل و نقل بینالمللی و کارنه تیر اتاق بازرگانی) در خانه اندیشه ورزان برگزار خواهد شد.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
بانک جهانی
انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته
کارنه تیر
ترانزیت ایران
لجستیک
لجستیک ایران
شاخص عملکرد لجستیک
انجمن صنفی شرکت های ریلی
فهرست مطالب
Toggleاخبار مرتبط
خواندنی ها
ارسال نظر
اخبار مهم
-
نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی -
شرکت راه آهن حق ایجاد محدودیت با قطع دسترسی به سامانه صدور بارنامه را ندارد -
انتخاب هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با چاشنی حاشیه!
-
ضرورت افزایش تردد خطوط کشتیرانی بین بنادر اصلی دو کشور ایران و عمان -
حمل و نقل ؛ اصلی ترین مانع بر سر توسعه تجارت با ازبکستان -
فراخوان مشارکت در برنامه نوسازی ناوگان دریایی کشور
-
شراکت راهبردی ایران و ارمنستان چگونه به ایجاد کریدور زنگه زور انجامید؟ -
پرسودترین راه آهن جهان که می توانستیم در ایران بسازیم
-
فیلم| رانندگی دیوانه وار یک لندکروز در دل سیلاب مهیب جاده چالوس
-
خون رانندگان کامیون در شیشه بنگاه های باربری دلال صفت -
ژاپنی ها نمی توانند هواپیمای مسافربری بسازند و ایرانی ها می سازند! -
خط آهن بستان آباد به تبریز و ۵ ساعتی که زودتر نمی رسیم! -
کامیون های دست دوم وارداتی نیامده فرسوده شدند -
نفروش ترین صاحب خانه دنیا؛ این ملک رانندگان جاده را به دردسر انداخته است
-
طرح میکروسرفیسینگ در آزادراه قم تهران عملیاتی شد -
فهرست ۱۸ اختلاف نظر موجود بین کارشناسان و مسئولان در پروژه راه آهن رشت آستارا -
فرونشست باغ شهر اصفهان نتیجه اتفاقات ۲۰ ساله است -
گسترش بومی گرایی در مراکز توزیع بار و اجحاف در حق رانندگان کامیون غیر بومی -
افتتاح اتوبان اصفهان شیراز و ۴ نکته مهم درباره زمان راه اندازی -
تداوم بی توجهی شرکای ایران به کریدور شمال جنوب -
برکناری مدیر پیشکسوت راه آهن به دلیل بیان واقعیت ها ؟ -
حمله به هیئت راه آهن با دوشکا و اسلحه؟ -
تناژ ناوگان باری خودرا قبل از ورود به جاده های زنجان بررسی کنید -
آزادراه قائمشهر به ساری ۴ تا ۶ ساله ساخته می شود -
از آزادراه تهران ساوه تردد نکنید -
مصدومیت ۱۸ تن درپی سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو -
اگر از استراحتگاه های رانندگان ناراضی هستید، اطلاع رسانی کنید -
فیلم| بسته نشدن چرخ ها، اوج و فرود خوب سیمرغ را زیر سوال برد
-
علت درگیری در اتوبوس زائران عتبات چه بود؟ -
بزرگترین تونل شهری غرب آسیا در پایتخت احداث می شود -
شماره گذاری کامیون های دست دوم خارجی؛ نردبانی برای بالا رفتن دلال ها؟ -
خطر در کمین کاربران آزادراه تهران ساوه -
سوابق مذاکرات دیپلماسی تا کلنگ زنی پروژه راه آهن رشت آستارا -
اتصال شرق به غرب تهران در ۷۵ دقیقه با متروی خط ۱۰ -
فیلم| شوخی جالب مرسدس بنز با عزرائیل
-
هزینه بلیت سفر از خاش به زاهدان تعیین شد
چندرسانه ای
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {…} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.