آغاز همایش سالانه معاونین فنی و مهندسی بنادر در ارومیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌دریانو‌ردی، این همایش تخصصی طی روزهای ۲۳ ، ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، با…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌دریانو‌ردی، این همایش تخصصی طی روزهای ۲۳ ، ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، با حضور علی فتحی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی و  مدیران کل حوزه معاونت ، مجریان طرح های توسعه ای ، معاونین فنی و مهندسی بنادر کشور و روسای ادارات ستادی در حال برگزاری است.

این نشست با هدف هم اندیشی و ارتقاء سطح هماهنگی ها و افزایش اثربخشی اقدامات برگزار می شود و ضمن بحثهای کارشناسی در خصوص موضوعات و  مقررات، نتایج حاصله در قالب برنامه ریزی عملیاتی طی سال جاری مورد پیگیری قرار می گیرد .

بنا بر این‌گزارش، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و‌دریانوردی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با این همایش، بر حضور موثر مهندسی عمران و امور بندری در موضوعات سرمایه گذاری و حفظ منابع فیزیکی سازمان بعنوان ثروت اصلی سازمان تاکید کرد و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مشاوران متعدد ومتخصص در موضوعات سازمانی را امری اساسی و از جمله سیاست های محوری سازمان برشمرد.

  صفایی با توصیه به تقویت و تربیت بدنه کارشناسی سازمان در موضوعات فنی و مهندسی بر ایفای مسئولیت اجتماعی سازمان در حفظ منافع مردم تاکید و  استفاده حداکثری از ظرفیتها و امکانات موجود را در تحقق بهره وری سازمانی موثر دانست.

منبع

بازدید: 67

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *