رشد ۵ برابری عملیات کانتینری در بندر چابهار از ابتدای سال

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین شهدادی معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر چابهار در دو ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ برابر افزایش یافته است‌.

 وی راه اندازی سرویس های منظم کشتی های حمل کانتینری از چابهار به مبادی و مقاصد بنادر کشورهای چین، هند و بنادر کشورهای حاشیه خلیج فارس را از عوامل اصلی تشویق صاحبان کالا و کانتینر جهت استفاده از بندر چابهار جهت واردات، صادرات و ترانزیت کالا و کانتینر از بندر چابهار برشمرد.

شهدادی افزود: توسعه عملیات کانتینری از طریق افزایش ضریب دسترسی چابهار به شبکه حمل و نقل بین المللی کانتینر یکی از اهداف اصلی این اداره کل در سال جاری قرار دارد.

 وی انجام بازاریابی های منسجم، ارائه خدمات مطلوب دریایی و بندری و تسهیل افزایش تردد خطوط و شرکتهای کشتیرانی کانتینری بیشتر در بندر چابهار را از فعالیت‌های اجرایی این هدف در سال جاری عنوان کرد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از بندر شهید رجایی/ تاکید بر کاهش زمان ترخیص کالا در بنادر کشور

ش خرداد 6 , 1402
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، رییس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در سومین روز سفر خود به این  استان با حضور در بندر شهید رجایی ضمن بازدید از بندر نفتی خلیج فارس، مرکز کنترل ترافیک و پایانه‌های کانتینری با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بخش‌ها آشنا شدند.   […]
بازدید اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از بندر شهید رجایی/ تاکید بر کاهش زمان ترخیص کالا در بنادر کشور

همچنین بخوانید: