افتتاح چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ICOPMAS 2022 با حضور…

افتتاح چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

افتتاح چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ICOPMAS 2022 با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان بنادر و دریانوردی، مقامات لشکری و کشوری، سفیران و اساتید دانشگاهی کشورهای گوناگون و جمعی از متخصصین و شرکت های فعال در زمینه دریایی، بنادر و فراساحلی صبح امروز ۱۹ اردیبهشت افتتاح شد.

 طبق اعلام، دبیر علمی همایش ICOPMAS 2022 بیش از ۲۰۰ مقاله در زمینه محورهای همایش به دبیرخانه علمی همایش ارسال شده است که با مشارکت ۵۲ داور از اساتید و متخصصان داخل و خارج ارزیابی شده و در نهایت تعداد ۱۳۵ مقاله به تایید داوران رسید که در این دوره از همایش جهت بهره گیری و استفاده علاقه مندان و پژوهشگران مختلف ارائه می شود.

محوریت و موضوعات همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی در این دوره مربوط به هیدرودینامیک و رسوب، مدیریت سواحل و بنادر، مهندسی بندر و سازه های ساحلی، مهندسی فراساحلی و خطوط لوله، محیط زیست دریایی و ایمنی می باشد.

ضمنا این رویداد بین المللی از سال ۲۰۲۰ به دلیل همه گیری ویروس کرونا به صورت حضوری تشکیل نشده بود و با تاخیری سه ساله در ۲۰۲۳ میلادی برگزار می شود.

شایان ذکر است، در حاشیه این اجلاس بین المللی، شرکت های تخصصی و دانش بنیان داخلی اقدام به ارائه دست آوردها و توانمندی های خود نمودند، که مورد بازدید و استقبال مدعوین و به خصوص هیات مدیره سازمان بنادر و دریانوردی با حضور علی اکبر صفایی مدیرعامل این سازمان قرار گرفتند.

همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی ICOPMAS 2022 در دو روز متوالی برگزار خواهد شد، و در روز دوم نیز از اساتید برجسته داخلی و خارجی برای سخنرانی، هم افزایی، تبادل اندیشه ها، ارتقا و گسترش دانش و فناوری در حوزه مدیریت و مهندسی سواحل و بنادر استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید: 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *