تشریح برنامه خط منظم کشتیرانی میان ایران و ونزوئلا

تشریح برنامه خط منظم کشتیرانی میان ایران و ونزوئلا

تشریح برنامه خط منظم کشتیرانی میان ایران و ونزوئلا

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ امیر بیات معاون توسعه بازار کشتیرانی ایران گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خط منظم کشتیرانی میان ایران و ونزوئلا راه اندازی کرده است، طی ماه‌های گذشته در ماه آذر و بهمن ماه دو فروند کشتی اقیانوس پیمای کشتیرانی جمهوری اسلامی به بندر بابورا به ونزوئلا اعزام شد.

معاون توسعه بازار کشتیرانی ایران در ادامه افزود: طبق برنامه، کشتی بعدی در اواخر اردیبهشت ماه به ونزوئلا اعزام خواهد شد و جا دارد که از تجار و فعالین دعوت کنم که نسبت به رزرو کانتینر و در اصطلاح بوکینگ کردن کانتینرها اقدام کنند.

وی درباره مدت زمان بارگیری، حمل و نقل و تخلیه کالاهای تجاری بین دوکشور گفت: مسیر ونزوئلا به دلیل به این که در آمریکای جنوبی واقع شده است از دو مسیر به آن دسترسی داریم. یکی از طریق آفریقای جنوبی و دیگری از طریق کانال سوئز است. از سمت جنوب ۳۵ روز رفت و ۳۰ تا ۳۵ روز برگشت و حدود ۲ هفته در بندر توقف داشته باشد؛ که جمعه ۹۰ روز می‌شود.

بیات با اشاره به استقبال کم تجار از این خط کشتیرانی بیان کرد: تا الان هیچ کدام از تجار که درخواست برقراری این خط کشتیرانی کرده بودند به ما مراجعه نکردند و درخواست رزرو کانتینر نداشتند.

وی در پایان گفت: از تجار، بازرگانان، فعالان اقتصادی که در این حوزه ساختمان فعالیت دارند، می‌توانند با مراجعه کشتیرانی و یا به کارگزاری‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، نسبت به رزرو کانتینر اقدام کنند.

 

درباره اخبار حمل و نقل دریایی بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس جمهور: تهیه و طراحی برنامه‌های اقتصادی استان بوشهر با…

ش اسفند 13 , 1401
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت حفظ هویت اسلامی و روحیه مقاومت مردم بوشهر گفت: توسعه باید در پرتو حفظ هویت، اصالت جمعی و ریشه‌های فرهنگی مردم باشد؛ هویت و ریشه‌های فرهنگی سرمایه اصلی هر منطقه‌ای است. به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله […]

همچنین بخوانید: