پیام تسليت دبیرکل انجمن کشتیرانی به مناسبت درگذشت نماینده…

در پی درگذشت ناگهانی سرکار خانم ماندانا منصوریان، نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی دریانوردی(IMO) دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران پیام تسلیتی خطاب به معاون وزير و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردی، آقای دکتر علی اکبر صفایی صادر کرد.

شرح پیام عرض تسلیت دکتر مسعود پل مه به مناسبت درگذشت خانم منصوریان به شرح زیر است:

جناب آقاي دكتر علی اكبر صفايی

معاون محترم وزير و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردی

با سلام؛

احتراما دریافت خبر درگذشت سرکارخانم دکتر ماندانا منصوریان، نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی دریانوردی(IMO) موجب تاثر و اندوه فراوان شد. این فقدان غم انگیز و تاسف بار را به حضرتعالی و همه همکاران ارجمند سازمان بنادر و دریانوردی و نیز جامعه دریایی ایران بویژه بانوان تسلیت عرض می نمایم.

کوشش و سعی مداوم، صبر، تجربه و کارآمدی آن مرحومه در امور بین المللی دریانوردی و توجه به منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی از خصیصه های بارز و شاخص آن بانوی تازه درگذشته بود. از درگاه حضرت باریتعالی برای آن مرحومه آمرزش، رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده معزا، کلیه بستگان و همکاران گرامی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

با تجدید احترام

مسعود پل مه – دبیرکل

 

اطلاعیه تسلیت

انتشار: سی نیوز

تهیه و تنظیم: روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44435

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نیروی دریایی ارتش در عمق اقیانوس‌های جهان حرف برای گفتن دارد

د اسفند 8 , 1401
 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک ژئوپلیتیک به اقیانوس آب های جهان دست پیدا کرده است و حرف برای گفتن دارد. به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، امیردریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در چهارمین همایش ملی و […]

همچنین بخوانید: