تعمیر اساسی دکل حفاری نور2 توسط شرکت حفاری مپنا

تعمیر اساسی دکل حفاری نور2 توسط شرکت حفاری مپنا

تعمیر اساسی دکل حفاری نور2 توسط شرکت حفاری مپنا

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ و به نقل از روابط عمومی شرکت حفاری مپنا, دکل حفاری نور 2 که از اواسط سال جاری بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای تعمیر (Overhaul) از چرخه عملیات خارج شده بود، با تلاش و همت شبانه روزی همکاران متخصص شرکت حفاری مپنا در منطقه دانان با پشتیبانی یارد اهواز و ستاد تهران به طور کامل تعمیر و نوسازی گردید.
بازسازی و نوسازی این دستگاه شامل سکو، اتاقک حفار، برخی قسمت های سازه دکل، تعمیر مخازن گل حفاری و آب، تعمیرات کلی دراورکس، پمپ های گل حفاری، تعویض و تعمیر ولو ها و خطوط انتقال جریان، بازرسی و تعمیر رشته حفاری، بازرسی ادوات باربرداری، سندبلاست و رنگ آمیزی کلیه تجهیزات و بدنه دکل، بازسازی کاروانها، سامانه کنترل برق ( SCR )، کمپرسورها، الکتروموتورها، تجهیزات الکترونیک و ابزار دقیق، میکسرها و الک های لرزان، گرداننده فوقانی ( Top Drive)، تعمیر موتورهای اصلی دکل، تعمیرات اساسی تجهیزات فورانگیر، و دیگر متعلقات دکل می شود.

مأموریت اصلی شرکت حفاری مپنا، اجرای پروژه‌های مهندسی، تأمین و حفاری (EPD) است. این شرکت با مالکیت دستگاه‌های حفاری خشکی و دریایی (فراساحل) و بهره‌گیری از منابع رقابتی موجود، منابع انسانی حرفه‌ای و نیز تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته خود قادر به برنامه‌ریزی و اجرای پروژه از حفاری، توسعه و تعمیرات چاه با بالاترین کیفیت و استاندارد است.

 

درباره اخبار شرکت های دریایی بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمل‌ونقل دریایی مهم‌ترین محرک تجارت جهانی است

د اسفند 1 , 1401
مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی حمل‌ونقل دریایی را مهم‌ترین محرک تجارت جهانی دانست که به دلیل دو ویژگی ارزان و ایمن بودن سایر مدل‌های حمل‌ونقل را تحت تاثیر قرار داده است. حمل‌ونقل دریایی مهم‌ترین محرک تجارت جهانی است به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا، علی‌اکبر صفایی در افتتاحیه دومین دوره […]

همچنین بخوانید: