بررسی آخرین وضعیت پیشرفت‌ پروژه‌های عمرانی مجتمع بندری امام خمینی(ره)

در جریان سفر عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی و…



در جریان سفر عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران این معاونت از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی بخش دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، همچنین فرآیندهای تعمیر و نگهداری مراکز مخابراتی و تجهیزات دریایی و بندری بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی فتحی در نخستین سفر خود به منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) از بدو تصدی این سمت، به همراه هیأتی از مدیران‌کل این معاونت ضمن بازدید از مجموعه پروژه‌های عمران بخش دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی، آخرین وضعیت این پروژه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در جریان بازدید معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی و هیات همراه ، آخرین وضعیت عملیات اجرایی رمپ و لوپ تقاطع غیرهمسطح بندرامام خمینی(ره) و اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان به عنوان دو پروژه شاخص عمل به مسئولیت های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت..

این هیأت همچنین از پروژه‌های سرمایه‌ای بخش دولتی شامل لایروبی کانال خور موسی با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان، احداث برج کنترل، اجرای عملیات گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) تعمیرات اساسی منجر به PM محوطه‌های بارانداز آسفالتی و گراولی و اسکله‌های ۱۱ و ۱۲ برق‌رسانی به مکنده‌های غلات بازدید  کردند و به اتفاق کارشناسان و ناظران پروژه روند پیشرفت آنها را ارزیابی کردند.

در ادامه پروژه‌های ساخت و بهره‌برداری از ترمینال مکانیزه شماره  ۴ غلات  به ظرفیت ۳ میلیون تن و به ارزش ۸۳۰ میلیارد تومان و پایانه شماره  ۲ مکانیزه غلات به ظرفیت ۵/۵ میلیون تن و با اعتباری بالغ بر ۱۵۷۰ میلیارد تومان، هم چنین پروژه‌ احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی از اهم پروژه‌های در دست اجرا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستند، که در جریان این سفر از آنان بازدید شد.

بحث و بررسی چالش‌ها و موانع اجرایی در روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های بخش دولتی و خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از اهداف مهم بازدید معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی و هیأت عمران عنوان شده است.

پایان پیام/

منبع

بازدید: 95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *