شاهد مدیریت تحول‌گرا در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان هستیم

استاندار گیلان گفت: درست به مانند آنچه در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حال انجام…



استاندار گیلان گفت: درست به مانند آنچه در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حال انجام است باید شاهد مدیریت تحولی در گیلان باشیم زیرا تنها راه موفقیت و پیشرفت استان گیلان توجه به همین مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه ۸ آذر ماه در جلسه شورای اداری شهرستان بندر انزلی با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهیدان والامقام این شهرستان، از وحدت میان تمامی نهادهای امنیتی، انتظامی و دستگاه‌های دولتی در بندرانزلی تقدیر کرد و افزود: باید با هم افزایی ها و آینده نگری، مسیر رشد و تعالی گیلان را هموارتر نمود.

 

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به اجرای کامل سیاست‌های دولت در شهرستان بندرانزلی، تصریح کرد: امروز مردم انتظار دارند تا تاثیر مستقیم اقدامات دولت در بخش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران موظفند با همراهی رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی هوشمندانه و تبیین اقدامات دولت مردمی و انقلابی تلاش کنند.

 

عباسی تنها راه برای حل و شناسایی مشکلات گیلان را نگاه جامع و واقع بینانه برشمرد و گفت: باید شاهد مدیریت تحولی در گیلان باشیم درست به مانند آنچه در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حال انجام است زیرا تنها راه موفقیت و پیشرفت استان گیلان توجه به همین مهم است.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم بنا دارد در راستای برنامه توسعه‌ای، منویات رهبری، اسناد بالادستی و برنامه‌های راهبردی به اهدافش در کشور که خدمت به مردم و تعالی ایران اسلامی است دست یابد، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های صادراتی بهره برده و در نهایت صادرات ۱۰ میلیون تنی را افزایش و توسعه دهیم زیرا هدف و سیاست دولت همین امر است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه رئیس جمهور در بخش اقتصاد آبرو گرو گذاشتند تا مشکلات کشور را برطرف کنند، اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در نماز جمعه فرمودند که من آبروی خود را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذارم که این مهم منجر به اقتدار و تثبیت جمهوری اسلامی شد.

 

عباسی با بیان اینکه اقتدار نظام به قدرت و اقتدار معنوی ولایت فقیه گره خورده است، افزود: بار دیگر رئیس جمهوری هم در بخش مردمی کردن اقتصادی آبروی خود را برای حل مشکلات کشور گذاشتند که ان‌شاالله سبب خیر می‌شود.

منبع

بازدید: 93

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *