اعزام یدک کش و تهیه ۴۰۰ جلیقه نجات برای امنیت گردشگری آبی در اروندکنار



یک فروند یدک‌ کش به یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ اعزام و ۴۰۰ جلیقه نجات برای افزایش امنیت فردی گردشگران آبی به متولیان امر گردشگری آبی اروندکنار تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، رضا سفاری؛ مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: با توجه به اینکه یادمان و الفجر ۸ میزبان کاروان راهیان نور از سراسر کشور است و امکان گردشگری آبی وجود دارد، به منظور آسان کردن امر گردشگری آبی، جدا سازی و پهلو دهی کشتی گردشگری حامل گردشگران، یک فروند یدک کش توسط بندر آبادان به آن محل اعزام و در اختیار متولیان امر قرار گرفت. 

 

وی ادامه داد: در این راستا ۴۰۰ جلیقه نجات برای استفاده گردشگران حین گردشگری، توسط بندر آبادان تامین و به مسئولان محلی تحویل داده شد.

یادمان و الفجر ۸ که در ردیف آثار ملی دفاع مقدس قرار دارد، همه ساله در تعطیلات نوروزی و فصل اعزام کاروان های راهیان نور میزبان میلیون ها مشتاق و دل باخته شهدای والامقام است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ظهور سوخت گاز طبیعی زیستی در صنعت دریانوردی/ کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای با استفاده از سوخت های جایگزین

د اسفند 23 , 1400
گاز طبیعی زیستی، یک سوخت تکامل یافته از LNG سنتی است که به عنوان گزینه ای با آلایندگی کربن صفر در صنعت دریانوردی در کانون توجه قرار گرفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مرین پرایم، میزان تقاضا، در دسترس […]
سازمان بنادر و دریانوردی، جنگ ایران و اوکراین، امنیت دریایی

همچنین بخوانید: