پیشرفت های نیروی دریایی چشم دشمن را خیره کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر جمعه در دیدار با فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی…

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر جمعه در دیدار با فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش با اظهار اینکه در حال ساخت تجهیزات و ناوها در داخل هستیم، افزود: تربیت نیروهای عرشه و مقامات نیروی دریایی در داخل افتخاری برای کشور به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: ۴۵ هزار کیلومتر دریانوردی و عبور از بنادر کشورهای مختلف بدون سوختگیر ی از آنان کاری بزرگ است و امنیت خود را از خلیج فارس، دریای سرخ و عمان در حال گسترش هستیم تا بتوانیم قدرت دفاعی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال صادرات نفت به کشورهای دوردست هستیم و نیروی دریایی نقش پشتیبان را دارد، گفت: پیشرفت نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی چشمگیر است و چشم دشمن را خیره کرده است.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه همه این پیشرفت‌های مدیون نگاه فرهنگی ما می‌توانیم، است، افزود: انقلاب و حضرت امام راحل به ما آموخت که ما می‌توانیم و دشمن نمی‌تواند ما را از این باور خالی کند.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه باید نسبت به تربیت حرفه‌ای، اعتقادی و ایمانی بپردازیم و به موازات هم آن را رشد دهیم، گفت: اسکورت کردن کشتی‌های نفتی و اجازه قطع صادرات را ندادن از کارهای بزرگ نیروی دریایی در دوران مختلف است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: امروز در مقابل دزدان دریایی که ابزار دشمن هستند، با قدرت ایستادیم و این مسئله از افتخارات ایران و جوانان کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: ۱۴۵ روز از خانواده دور بودن و مأموریت در دریا کاری بس بزرگ است و امیدواریم نیروی دریایی هر روز پرتوان بتواند کشور را از جوانب و هجمه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مجازی از مرزهای کشور دفاع کنند.

منبع

بازدید: 168

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *