رشد ۵۷ درصدی سفرهای دریایی در بنادر مسافری هرمزگان



مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جابجایی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر و گردشگر در بنادر مسافری مرکز استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته که متاثر از شیوع ویروس کرونا شاهد محدودیت و ممنوعیت تردد بوده ایم رشد۵۷ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمد حسینی تختی اذعان داشت: در دو سال گذشته با اپیدمی ویروس کرونا و نیز مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مراقبتی، تردد بین جزایر مرکز هرمزگان با محدودیت های همراه بود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت ضوابط و دستور العمل های بهداشتی کرونا همواره در دستور کار قرار دارد، گفت: تردد در بنادر مسافری مرکز هرمزگان مستلزم  استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر شهید حقانی و بندر هرمز از بنادر مسافری زیر مجموعه بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان هستند که سالانه پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران به مقصد جزایر قشم، هرمز و لارک است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آسیا بزرگترین تأمین کننده نیروی انسانی دریانورد در جهان

س آذر 2 , 1400
به گزارش مرین‌پرس؛ براساس جدید‌ترین گزارش منتشر شده از سوی آنکتاد فیلیپین بالاترین رتبه را در تأمین نیروی انسانی ملوان و افسر دریانورد دارد. اندونزی، چین، هند و فدراسیون  روسیه به ترتیب در گروه‌های بعدی قرار دارند. در واقع ۴۱ درصد از نیروی دریانورد جهان توسط این کشور‌ها آموزش دیده […]

همچنین بخوانید: