ایران در ایجاد صلح و دوستی بین المللی پیشتاز است

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم اختتامیه ششمین دوره رقابت‌های جام دریا در جمع خبرنگاران، اظهار…

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم اختتامیه ششمین دوره رقابت‌های جام دریا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایران در رقابت‌هایی که شرکت می‌کند به دنبال کسب رتبه نیست بلکه هدف ما آزمایش میزان توانمندی نیروهایمان در سطح بین الملل است.

وی افزود: مهمترین هدف حضور نیروی دریایی در جام دریا، دیپلماسی دفاعی و دریایی است.

امیر ایرانی ادامه داد: نیروی دریایی نیرویی است که می‌تواند با هر کشوری که به آب‌ها دسترسی دارد ارتباط بگیرد و در این ارتباط‌ها به دنبال افزایش و تقویت دوستی بین کشورها هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: در تلاشیم این دوستی‌ها را به عنوان الگو در بین کشورهای حاشیه خزر حفظ کرده و ارتقا بخشیم.

وی با اشاره به پیشتازی ایران در برقراری و تقویت صلح و دوستی بین المللی، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به تداوم ارتباط و توجه به جوامع بشری و گفتمان بین دولت‌ها توجه ویژه دارد.

امیر ایرانی اضافه کرد: در رقابت‌های جام دریا چون به عنوان مسابقه بود تلاش کردیم که با رقابتی سالم در کنار رفاقت بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی همچنین گفت: در تلاشیم در آینده با برگزاری رزمایش‌های مرکب و مشترک و دید و بازدیدها از کشورهای حاشیه خزر به همه جهان الگوی مودت برادری و دوستی را در صلح و صفا نشان دهیم

منبع

بازدید: 558

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *