
در این همایش به عنوان بزرگترین گردهماییهای مدیران کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری از مجموعه خدمات، پایداری و تلاش مضاعف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در رساندن کالاهای اساسی به کشور و به ویژه نقش مهم آن در دوران تحریم تقدیر شد.
شایان ذکر است همایش یاد شده بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و با حمایت بخشهای مختلف دولتی از جمله وزارتخانههای راه و شهرسازی، صمت، ارتباطات و فنّاوری اطلاعات، نفت و برخی دیگر از دستگاههای اجرایی و دانشگاهی مانند دانشگاه شهید بهشتی، برگزار شد.
گفتنی است، پیش از این نیز کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته با حفظ رتبه یک در صنعت حمل و نقل کشور توانست از نظر شاخص فروش و درآمد با پنج پله صعود در رتبه ۲۶، در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گیرد.