اهتمام سازمان بنادر بر رفع مشکلات معیشتی و تقویت روحیه کارکنان/ ارتقاء ساختار و تشکیلات بندرامیرآباد/ تحقق ۸۰ هدف برای توانمند سازی پرسنل سازمان بنادر



مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه منابع انسانی رکن اصلی یک سازمان است، بر توجه ویژه به تحقق اهدف پیش بینی شده و مسائل رفاهی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، غلامحسین صفاییان در جمع کارکنان اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل بندرامیرآباد با تأکید بر اینکه اهتمام سازمان بنادر و دریانوردی بر رفع مشکلات معیشتی و تقویت روحیه و حفظ نیروی انگیزشی کارکنان است، از اقدامات شاخص و برنامه های مدون  جهت خدمات رسانی بی وقفه خبر داد.

وی تصریح کرد: برای تحقق 80 هدف اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر در راستای ارتقاء و توانمند سازی پرسنل، برنامه ریزی یکساله صورت گرفته است.

صفاییان با مثبت ارزیابی کردن ممیزی اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی بندر امیرآباد، از تلاش، نظم و انضباط حاکم بر مجموعه اقدامات اداری و خدمات پرسنلی بندرامیرآباد و  همچنین وضعیت پیشرفت تکالیف و برنامه‌های کلان در این بخش قدردانی کرد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر اصلاح و ارتقاء ساختار و تشکیلات بندرامیرآباد به اداره کل و تعمیم این ساختار در راستای اجرای اصلاح نظام اداری به همه بنادر را اقدامی ویژه برشمرد و ادامه داد: بندر امیرآباد از جمله بنادری است که از نیروهای جوان و متخصص برخوردار است و در اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های اداری همیشه پیشرو بوده است.

   صفاییان ابراز امیدواری کرد: با همکاری مدیران ارشد و تمام کارکنان در بخش های مختلف سازمان بنادر و دریانوردی شاهد تحقق برنامه های جاری و در دست اقدام اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی باشیم.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ناکامی قاچاقچیان در حمل ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر به ساحل بندر کنگان

پ اردیبهشت 30 , 1400
به گزارش خبرنگار مرین‌پرس از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اشاره به کشف محموله قاچاق مواد مخدر در خلیج فارس اظهار داشت: مأموران مرزبانی موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر که حامل ۶۰۰ کیلوگرم تریاک بود در حوزه آب‌های کنگان، توقیف […]

همچنین بخوانید: