آیین تجلیل از مزدوجین جوان ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش

 مراسم گرامیداشت اول ذی الحجه سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) با حضرت زهرا(س)، با حضور هیئت رئیسه منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در انزلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، بمناسبت اول ذی الحجه سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) با حضرت زهرا(س) و هفته ازدواج، مراسمی با عنوان جشن پیوند آسمانیدر راستای طرح های فرهنگی مصباح با حضور هیئت رئیسه منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) و جمعی از مزدوجین جوان در فضای باز مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) کوی سازمانی شهید نامجوی انزلی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 حجت الاسلام صمدی مدیر عقیدتی سیاسی ناوگان شمال، ضمن تبریک این روز میمون و مبارک، اظهار کرد : ازدواج یکی از سنت‌های بسیار مهم و حیاتی پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) است و آن حضرت پیروان خود و امت اسلامی را به این امر پسندیده سفارش فرموده است.

 وی افزود: آینده روشن جوانان و فرزندان این کشور در سایه فراهم کردن شرایط ازدواج آسان جوانان شکل می گیرد؛ چرا که با تشکیل خانواده بسیاری از معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام صمدی پرهیز از تجملات، مهریه‌های سنگین، شرایط سخت و غیرقابل اجرا را از مهمترین مواردی دانست که در فراهم آوردن زمینه ازدواج آسان ضروری است.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جلسه آموزش پیشگیری و راه های مقابله با ویروس کرونا

پ مرداد 2 , 1399
جلسه آموزش پیشگیری و راه های مقابله با ویروس کرونا ویژه رابطین بهداشتی و نمایندگان خانواده های کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا در سیرجان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، همزمان با تشدید شیوع دوباره ویروس کرونا، دکتر محمدتقی نخعی نماینده اداره بهداشت و درمان شهرستان […]

همچنین بخوانید: