بازدید معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه از طرح های توسعه ای بندر چابهار/ بررسی پیشرفت پروژه راه آهن چابهار به زاهدان

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از طرح های توسعه ای بندر چابهار بازدید…



معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از طرح های توسعه ای بندر چابهار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، امیرمحمود غفاری؛ معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در روز دوم سفر خود به استان سیستان و بلوچستان بازدیدی از پروژه‌های توسعه‌ای بندر چابهار و همچنین محور چابهار – پسابندر، بزرگراه چابهار – نیکشهر و قطعات یک و دو راه آهن چابهار – زاهدان داشت.

در این بازدیدها که مقامات استانی و بندر چابهار معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند، تصمیمات لازم جهت سرعت‌بخشی به این پروژه‌ها اتخاذ شد.

غفاری با حضور در بندر چابهار از اسکله‌ها، تجهیزات، زیرساخت‌ها و فرآیند تخلیه کالا در طرح توسعه‌ای بندر چابهار بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی قرار گرفت.

همچنین در این بازدید معاون برنامه‌ر یزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، پروژه‌های زیرساختی و عمرانی دیوار حفاظت ساحلی جنوب شرقی بندر شهید بهشتی و همچنین بخشی از پروژه کریدور لجستیکی بندر چابهار را مورد بررسی قرار داد.

منبع

بازدید: 680

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *