امام جمعه گناوه: مسئولان برای تقویت معیشت مرزنشینان کمک کنند

به گزارش مرین‌پرس، روابط عمومی دفتر امام جمعه گناوه روز شنبه به نقل از حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در…

به گزارش مرین‌پرس، روابط عمومی دفتر امام جمعه گناوه روز شنبه به نقل از حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با ناظر گمرک‌های استان بوشهر افزود: باتوجه به اینکه کسب و کار و معیشت بیشتر مردم ساحل نشین بویژه استان بوشهر و شهرستان گناوه به دریا و و دریانوردی وابسته است و شغل دیگری در این شهرستان وجود ندارد، انتظار می‌رود مسئولان در سطح کلان کشور به حل مشکلات آنها کمک کنند.

وی اظهارکرد: هیچ کس با پدیده شوم قاچاق کالا موافق نیست اما مبارزه با قاچاق نباید در معیشت و تجارت دریایی مردم این شهرستان تاثیر سوء داشته باشد.

امام جمعه گناوه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تصمیم مسئولان در زمان حاضر با ۲ سفر شناورهای سنتی این شهرستان در سال موافقت شده‌است اما باتوجه به فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم انتظار می‌رود، مجوز  سفرها بیشتر شود. 

وی ادامه داد: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی کمک به رونق تجارت دریایی به  منظور مقابله با آنان به کشور کمک زیادی خواهد کرد.

رکنی حسینی افزود: امروز دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون در صدد ناامید کردن مردم از نظام اسلامی و ولایت هستند، بنابر این مدیریت کارآمد مدیران در خنثی سازی نقشه‌های آنها  در شرایط کنونی تاثیر بسزایی دارد.

امام جمعه گناوه از  تلاش‌ها و زحمات چندین ساله مدیرکل پیشین گمرک این شهرستان تقدیر کرد و خواستار توفیق مدیرکل جدید در انجام وظایف محوله شد.

بندر تجاری گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و شغل ۸۰ درصد مردم به دریا وابسته است.

منبع

بازدید: 247

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *