وی گفت: تقاضا برای دیجیتالی شدن و استفاده از اینترنت اشیا به گونهای است که غیرقابل توقف است و تجربه اخیر ما نشان میدهد که اکثر مشتریان ما از خطوط کشتیرانی بزرگ و عمدۀ دنیا، کشتیهای مسافربری، شناورهای ماهیگیری، تفریحی و بنادر هستند.
وی یاد آور شد: شرکت Inmarsat Maritime سرویس Fleet Xpress Xp به عنوان یک سیستم استاندارد با پهنای باند جداگانۀ خدمه و اپراتورهای بندری و برنامههای عملیاتی کشتیها را پشتیبانی میکند.
به گفتۀ وی دیجیتالی شدن منجر به افزایش عمدۀ تقاضای اطلاعاتی خدمۀ کشتیها شده و بحران تغییر خدمه نیاز به دریافت اطلاعات را بیشتر کرده است. از سوی دیگر بحران کرونا شرایطی را به وجود آورده که حداکثر سعی و تلاش متخصصان برای دستیابی به اینترنت امن بیشتر شود.
وی افزود: به منظور رعایت حال تمامی مشتریان به هیچ عنوان نسبت به افزایش هزینهها در دوران کرونا اقدام نشده است.
وی در پایان گفت: در حال حاضر شرکت Inmarsat Maritime آکادمی” دادههای ناوگان” را راهاندازی کرده است که به صورت آنلاین با شرکا و کاربران در زمینۀ دیجیتالی شدن همکاری میکند و خدمات آنلاین ارائه میدهد.