بحران کرونا به تقاضای دیجیتالی شدن حمل ونقل دریایی منجر شد

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، “Ronald Spithout” مدیر‌عامل شرکت Inmarsat Maritime با اشاره به اینکه در دوران کرونا با طیف گسترده‌ای از تقاضا  برای دیجیتالی شدن حمل ونقل و بنادر…

بحران کرونا به تقاضای دیجیتالی شدن حمل ونقل دریایی منجر شد

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، “Ronald Spithout” مدیر‌عامل شرکت Inmarsat Maritime با اشاره به اینکه در دوران کرونا با طیف گسترده‌ای از تقاضا  برای دیجیتالی شدن حمل ونقل و بنادر مواجه شده‌ایم که پاسخ به آن‌ها به راحتی مقدور نیست، یاد‌آور شد: کاربرد‌های دیجیتالی در صنعت دریایی به شدت رشد کرده به گونه‌ای که تا کنون تجهیزات ماهواره‌ای، وای فای، اینتر‌نت اشیا، تلفن همراه و… برای ۱۰ هزار کشتی کوچک و بزرگ بنادر بزرگ نصب شده که اکثر آن‌ها در دوران کرونا انجام شده است.

وی گفت: تقاضا برای دیجیتالی شدن و استفاده از اینترنت اشیا به گونه‌ای است که غیر‌قابل توقف است و تجربه اخیر ما نشان می‌دهد که اکثر مشتریان ما  از خطوط کشتیرانی بزرگ و عمدۀ دنیا، کشتی‌های مسافربری، شناور‌های ماهیگیری، تفریحی و بنادر هستند.

وی یاد آور شد: شرکت Inmarsat Maritime سرویس Fleet Xpress Xp به عنوان یک سیستم استاندارد با پهنای باند جداگانۀ خدمه و اپراتور‌های بندری و برنامه‌های عملیاتی کشتی‌ها  را پشتیبانی می‌کند.

به گفتۀ وی دیجیتالی شدن منجر به افزایش عمدۀ تقاضا‌ی اطلاعاتی خدمۀ کشتی‌ها شده و بحران تغییر خدمه نیاز به دریافت اطلاعات را بیشتر کرده است. از سوی دیگر بحران کرونا شرایطی را به وجود آور‌ده که حداکثر سعی و تلاش متخصصان برای دستیابی به اینترنت امن بیشتر شود.

وی افزود: به منظور رعایت حال تمامی مشتریان به هیچ عنوان نسبت به افزایش هزینه‌ها در دوران کرونا اقدام نشده است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر شرکت Inmarsat Maritime آکادمی” داده‌های ناوگان‌” را راه‌اندازی کرده است که به صورت آنلاین با شرکا و کاربران در زمینۀ دیجیتالی شدن همکاری می‌کند و خدمات آنلاین ارائه می‌دهد.

منبع

بازدید: 265

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *