برگزاری مانور اطفاء حریق در حوضچه بندر کنگان

برگزاری مانور اطفاء حریق در حوضچه بندر کنگان

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالمحمد نادری از اجرا مانور اطفا حریق در بندر کنگان خبر داد و اظهار کرد: مانور اطفاء حریق بندر کنگان با مشارکت چهار شناور شامل آتشخوار بندر، هلال احمر، دریابانی و یک فروند موتورلنج سنتی برگزار شد.

وی بیان کرد: در سناریو این مانور پس از اعلام حریق در یکی از موتورلنج‌های سنتی نسبت به اعزام آتش نشانان به موقعیت حادثه و آغاز عملیات اطفاء اقدام شد.
نادری ادامه داد: بندر کنگان یکی از کانون‌های استقرار موتورلنج‌های سنتی است که چنین شرایطی ایجاب کرده تا آتش‌نشانان با هدف امدادرسانی احتمالی در آمادگی کامل قرار داشته باشند.
رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان عنوان کرد: بندر کنگان با برخورداری از ظرفیت مطلوب در حوزه آتش نشانی آماده امدادرسانی سریع و به موقع در هنگام بروز حوادث احتمالی است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بلیط شناورهای دریایی در بندر شهید حقانی بطور مجزا صادر می…

د مرداد 30 , 1402
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر از مجزاسازی صدور بلیط برای گردشگران، بومیان جزایر و اتباع خارجی در پایانه مسافری بندر شهید حقانی خبرداد. به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به مجزاسازی صدور بلیط شناورهای دریایی در بندرعباس افزود: به منظور ثبت […]

همچنین بخوانید: