تنگه هرمز و دریای عمان مواج است

تنگه هرمز و دریای عمان مواج است

به گزارش مانا، کارشناس هواشناسی استان گفت: سرعت باد به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۱۸۰ سانتیمتر می‌رسد.

مجتبی حمزه نژاد توصیه کرد ضمن جلوگیری از رفت و آمد شناور‌های سبک و صیادی، تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان صورت بگیرد.

به گفته حمزه نژاد، فردا یکشنبه یکم مردادماه نیز سرعت باد به ویژه در تنگه هرمز قابل ملاحظه است و این روند تا پایان این هفته ادامه دارد.

وی گفت: امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان هرمزگان بویژه ارتفاعات شرقی و شمالی رشد ابر همراه با رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان توصیه کرد از رفتن به مناطق مرتفع و قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

حمزه نژاد افزود: تا روز دوشنبه تحت تاثیر باد‌های ۱۲۰ روزه جنوب شرق کشور، در برخی از مناطق شرقی استان هرمزگان، افزایش باد، بروز گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کره جنوبی ۱۶ کشتی کانتینری با سوخت متانول برای تایوان می‌سازد

ش تیر 31 , 1402
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از شیپینگ نیوز؛ ارزش قرارداد ۳.۱۱ میلیارد دلار می‌باشد که بزرگترین قرارداد کارخانه کشتی‌سازی است که نسبت به مبلغ قرارداد قبلی آن یعنی سفارش ساخت ۱۲ کشتی حامل  LNG به مبلغ سه میلیارد دلا رکورد ز. بر‌اساس اطلاعیه‌ای که از سوی کارخانه کشتی‌سازی […]

همچنین بخوانید: