قطری‌ها داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیّر هستند

قطری‌ها داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیّر هستند

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرمایه‌گذاران قطری اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های بندری در اولویت پروژه‌های بنادر استان بوشهر بوده و در همین راستا توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذاران توانمند داخلی و خارجی شده است.  

وی افزود: بندر دیّر از لحاظ جغرافیایی نزدیک‌ترین بندر کشور به قطر است که به تناسب این موقعیت استراتژیک در حوزه صادرات و ترانزیت تمرکز ویژه‌ای به بندر دیّر معطوف شده است.  
شکیبی نسب بیان کرد: با چشم‌انداز روشن توسعه صادرات به کشور‌های حوزه خلیج فارس طی یک سال گذشته پروژه محوطه سازی در بندر دیّر به سرانجام رسیده و اکنون عملیات اجرایی احداث چهار پست اسکله در بندر دیّر در دست انجام است.  
 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اکنون قطری‌ها داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیّر هستند که در همین راستا مطالعات ارزشمندی نیز پیرامون ظرفیت‌های توسعه‌ای این بندر انجام دادند.  
شکیبی نسب یادآور شد: سرمایه‌گذاران قطری در تداوم نگاه مثبت خود برای سرمایه‌گذاری در بندر دیّر، امروز دوشنبه نیز به صورت میدانی از این بندر بازدید می‌کنند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرکز آموزشی پیشرفته «تخصص‌های دریایی» در بنادر هرمزگان ایجاد شود

د تیر 5 , 1402
بندرعباس – ایرنا – مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه موسسات رده بندی نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی تحقیقات دریایی دارند، خواستار راه اندازی یک مرکز آموزشی پیشرفته تخصص‌های دریایی در کنار یک مرکز تحقیقاتی در استان با مشارکت موسسات رده‌بندی شد. منبع

همچنین بخوانید: