توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری

توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی از تشدید طرح مبارزه با قاچاق در سواحل و مرز دریایی خبر داد و اظهار داشت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرز‌ها از موضوعات اساسی بوده که به لطف خداوند متعال تا به حال توانسته‌ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرز‌های این استان باشیم.
وی افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل تردد شناوران در نوار ساحلی، یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در بندر عامری شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ شرفی در ادامه تصریح کرد: با بررسی دقیق شناور توقیفی، ۱۰ دستگاه موتور لنج دریایی و دیگر تجهیزات کشف شد که کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق را ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
 فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری هفت متهم در این عملیات گفت: در راستای منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، دریابانان این فرماندهی از هیچگونه تلاش شبانه‌روزی در این زمینه دریغ نمی‌کنند و قاطعانه در برابر قاچاقچیان کالا، ارز، مواد مخدر و سوخت بدون هیچ اغماضی در جهت حمایت از تولیدات داخلی استوارانه ایستادگی می‌کنند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بخش اول پروژه ریلی شلمچه-بصره افتتاح شد

پ خرداد 25 , 1402
منابع عراقی از افتتاح بخش اول پروژه خط ریلی شلمچه به بصره خبر دادند. به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا، محمدکاظم آل صادق، سفیر ایران در بغداد و اسعد العیدانی، استاندار بصره امروز(چهارشنبه) نشستی در گذرگاه مرزی شلمچه به منظور افتتاح بخش اول پروژه ریلی بصره-شلمچه برگزار کردند. […]

همچنین بخوانید: