دستور رئیس جمهور برای ساماندهی کالای همراه ملوان در استان بوشهر

دستور رئیس جمهور برای ساماندهی کالای همراه ملوان در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تولید ناخالص ملی از اقتصاد دریا را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در این راستا درآمد از دریا و ساحل باید افزایش یابد.

وی با اشاره به وجود حدود پنج هزار کیلومتر ساحل در کشور خاطر نشان کرد: با وجود این میزان ساحل و دریا، ولی ۳ تا ۴ درصد از درآمد ناخالص ما از طریق دریا است که در برخی کشور‌ها ۵۰ درصد است.

رئیس جمهور با بیان اینکه استفاده از نیروی انسانی بومی در طرح‌ها و پروژه‌های استان مورد تاکید است گفت: اگر نیرو‌های بومی مشغول شوند قطعاً موفقیت حاصل و سبب بهبود معیشت مردم می‌شود.

رئیسی از کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر خبر داد و گفت: باید نرخ بیکاری به کمترین میزان برسد.

رئیس جمهور خواستار ساماندهی کالای همراه ملوان در استان شد و افزود: نمایندگان، استاندار و مسئولان ذی‌ربط در موضوع حل ساماندهی ته‌لنجی کمک کنند و خودم با ساماندهی ته لنجی و کالای همراه ملوان موافق هستم.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلمنامه «دریادار بایندُر» برنده جایزه بهترین فیلمنامه…

ش اسفند 13 , 1401
فیلمنامه «دریادار بایندُر»، به کارگردانی عبدالرحمان شلیلیان برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد. به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، برنده جایزه بهترین فیلمنامه بلند هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برای فیلمنامه «دریادار بایندُر» گفت: این جشنواره در تبیین فرهنگ مقاومت می‌تواند موثر باشد و قطعا […]

همچنین بخوانید: