تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر افزایش یافت

تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش مرین‌پرس از بوشهر، محمد شکیبی نسب میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در ۱۰ ماه امسال را ۸.۴ میلیون تن دانست و اظهار داشت: میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی در بنادر استان بوشهر ۴۱ میلیون و ۱۹۷ هزار تن گزارش شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری ۱۹۲ هزار و ۹۷۴ teu کانتینر در بنادر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این میزان بارگیری و تخلیه کانتینر در بنادر استان در مدت ۱۰ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در مدت ۱۰ ماهه امسال ۶ هزار و ۴۰۸ شناور به بنادر استان بوشهر وارد شده‌اند، تصریح کرد: در شاخص شناور‌های بالای هزار تن رشد ۱۲ درصدی در بنادر استان گزارش شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به خروج ۶ هزار و ۳۸۴ شناور از بنادر استان بوشهر در مدت یاد شده خاطر نشان کرد: در خروج کشتی از بنادر استان بوشهر در آمار شناور‌های بالای هزار تن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۶ درصدی محقق شده است.

وی تصریح کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۲۱۰ هزار و ۱۲۰ مسافر بین بنادر استان بوشهر جابه‌جا شدند که این میزان رشد ۳.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازمان بنادر و دریانوردی، سودده ترین ارگان دریایی و بندری شد

س بهمن 11 , 1401
بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، سودده ترین شرکت‌های دولتی در سال گذشته اعلام شدند که سازمان بنادر و دریانوردی، به عنوان سودده ترین ارگان دریایی و بندری در سطح کشور شناخته شده است.   در ادامه لیست سودآورترین شرکت‌های دولتی در سال ۱۴۰۰ و میزان سود هریک […]

همچنین بخوانید: